Parteneri

marți, 17 noiembrie 2009

Grand Ptc

1$ reclama. succes

2 comentarii:

  1. Draga ladyfelicia eu am deja si investit 25$ pe acest seit www.grandptc.com in 2011 luna a 6 7 trebuie sa vad daca mai recuperez bani am 5 referali direct si am inca 2000 pe cont nu stiu cat ii de serios dar citeste daca doresti sa scoti bani trebuie sa investesti sa fii membru mai bine te risti la update mai mic de 5 nu ca mine eu am riscat acum o sa vad ce fac:(:(:( ori o 1000$$$$ ori :00000000 nu stiu ca nu am gasit nici o dovada de plata doresc sa imi arati daca gasesti pe un seit eu inca nu am ridicat nimic de pe acest seit mai multe amanunte la gianitibi mess

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga ladyfelicia excrocii astia nu dau nici macar UN CENT !!!
    Aam investit in aprilie 2011 100$ si am scos un mare mare NIMIC.
    Totul e o pacaleala !
    Adminu scoate fii sigura....restul....altadata !!

    RăspundețiȘtergere

My blog in your language